Jak nie pracować 24h?



Jak nie pracować 24h?


Badanie przeprowadzone we wrześniu i październiku 2019 r. Wykazało, że inne wyzwania dla pracowników zdalnych obejmują radzenie sobie z zakłóceniami pracy (32%), rozwijanie silnych relacji ze współpracownikami (25%), samotność (23%), rozwiązywanie problemów technologicznych ( 21%) i pracuje w różnych strefach czasowych (19%).

Zdalni pracownicy w pełnym wymiarze czasu mówią, że styl pracy zdalnej jest dla nich niezwykle ważny: 
  • 83% twierdzi, że nie wyobraża sobie powrotu do biura na miejscu.
  • 16% twierdzi, że styl życia w pracy zdalnej jest dla nich nieco ważny.
  • Tylko 1% twierdzi, że rezygnacja z niego nie byłaby wielka.
  • 38% pracowało w tym roku zdalnie więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym, a 55% pracowało w tym roku zdalnie w takiej samej wysokości jak w roku ubiegłym.

Aby pomóc zdalnym pracownikom w odłączeniu od pracy po pracy, prezentujemy siedem strategii do rozważenia:
  1. Ustaw oczekiwania dotyczące dostępności.
  2. Zaplanuj regularne bloki czasu w swoim kalendarzu.
  3. Mieć partnera odpowiedzialnego.
  4. Uwzględnij swoje hobby.
  5. Zmierz się z największą lub najpilniejszą sprawą bez technologii.
  6. Przygotuj plan awaryjny.
  7. Skoncentruj się na byciu obecnym dla osób wokół ciebie.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak wdrożyć nowe metody zarządzania projektami?

Szkolenie - ochrona danych

6 kroków do stworzenia praktycznego biura